DWF-Digitaal Wedstrijd Formulier

Nieuws afbeelding 14-1-2012 Ook in de MidWinterCompetitie worden alle wedstrijden van de Jongste Jeugd in ons District Noord-Holland digitaal afgehandeld. Wij verzoeken alle coaches zich altijd vooraf te melden bij de wedstrijdtafel van de ontvangende vereniging. Na afloop van de wedstrijd zitten beide coaches samen om dan samen het Digitale Wedstrijd Formulier (DWF) af te handelen en de wedstrijd af te ronden. Het is absoluut niet gebruikelijk om het DWF thuis achter de PC in te vullen, maar juist samen op de club met de coach van de tegenstander.
Wedstrijdsecretariaat MHC Alliance