Belangrijke Zaalhockey-evenementen

Nieuws afbeelding 24-1-2012
De komende weken staan de volgende zaalhockeyevenementen op het programma die zeer de moeite waard zijn om te bezoeken:

29 januari 2012, Sporthallen Zuid Amsterdam
Districtskampioenschappen Senioren Topklasse Dames en Heren en Senioren Reserve Topklasse Dames en Heren

4 februari 2012: Sporthallen Zuid Amsterdam
Districtskampioenschappen Junioren A,B en C jongens en meisjes

5 februari 2012, Boelelaan Amsterdam
Districtskampioenschappen D11 jongens en meisjes

5 februari 2012, Sporthallen Zuid Amsterdam
Play-offs van de Hoofdklasse Indoor. Naast topzaalhockey met topspelers is er topentertainment met een spetterend optreden van Leonie Meijer (TVOH). Vier dames- en herenteams strijden om de titel 'Landskampioen Hoofdklasse Indoor 2011-2012. Parallel aan de play-offs worden de promotie-/degradatiewedstrijden Hoofdklasse Indoor gespeeld tussen de nummers 5 van de Hoofdklasse Indoor en de zes winnaars van de Districtstopklassepoules. Een topdag om in uw agenda te noteren.

Het programma is als volgt:
09.00 uur Promotie-/degradatiewedstrijden Dames en Heren
10.50 uur Kruisfinales Dames