Reanimatie- en AED-cursus (NB: gewijzigde data!!!)

Nieuws afbeelding 20-2-2012
Ook dit jaar organiseert de Medische Commissie de Reanimatie- en AED (= automatische externe defibrillator) -cursus. Mark Schelvis geeft met veel enthousiasme de training met oefenpoppen in de bovenzaal van het clubhuis en alle leden worden uitgenodigd deel te nemen.

Wanneer
Op maandagavond 19 maart 2012 is er een nieuwe cursus van 19.00 uur-22.00 uur. Op dinsdagavond 27 maart 2012 is er een herhalingscursus voor degenen die eerder hebben deelgenomen of elders een dergelijke cursus hebben gevolgd. Deze cursus duurt 1,5 uur en is van 20.30 uur-22.00 uur.

Geef je op bij Paula van Heuzen, lid van de Medische Commissie, als je
wil deelnemen. Haar e-mailadres is: [email protected].