Categorie ABC

Zijn jullie het sportiefste team van het land?

Nieuws afbeelding 29-2-2012 Laat dit zien op zaterdag 17 maart! Zorg voor een sportieve wedstrijd en maak kans op een vette prijs: Win je eigen spelersbus naar de EHL in Rotterdam, samen met je tegenstander!

Winnen doe je door tijdens je wedstrijd op zaterdag  17 maart:
- géén gele of rode kaarten te krijgen
- je tegenstander voor en na de wedstrijd goed te ontvangen, verwennen en verzorgen
- foto’s/ filmpjes maken van jullie originele gastvrijheid en sportiviteit naar je tegenstander
- post deze foto’s/filmpjes na de wedstrijd op www.facebook.com/sportiefsteteam.
- zorg dat je zo veel mogelijk worden geliked en dat de jury jullie team als best beoordeeld!

Het winnende team gaat met de tegenstander in een luxe spelersbus naar de EHL in Rotterdam. Op deze dag wordt je team in de watten gelegd door de KNHB. De prijs wordt weggegeven aan 1 meisjes en 1 jongensteam, ongeacht A/B/C categorie.
Tips voor ontvangen/ verwennen/ verzorgen:
-          rode loper bij ontvangst
-          tiptop kleedkamer voor de teambespreking
-          chille dug-outs
-          ontvangst met drankje
-          begeleiding en scheidsrechters goed ontvangen met koffie
-          iets lekkers voor in de rust
-          na de wedstrijd: broodje/ snoep/ drankje
-          en belangrijk is natuurlijk ook dat de coaches elkaar goed ontvangen en respecteren

Gebruik je eigen creativiteit!

Laten we hockey leuk houden en met elkaar in de strijd voor sportiviteit……!
Doe allemaal mee met je team en zorg voor spannende en sportieve weekenden!!!

Veel succes met deze actie en een top tweede seizoenshelft gewenst!

Joris Drontmann.
Namens de Fairplay Commissie