Jonge Held 2012 gezocht!

Nieuws afbeelding 31-3-2012 Rotaryclub Heemstede is in samenwerking met de gemeente Heemstede op zoek naar Heemsteedse Jonge Helden. Help ons de Jonge Held van 2012 te vinden! De winnaar krijgt, naast de eeuwige roem, een mooie prijs-op-maat.

Wie komen in aanmerking?

Jongeren (man/vrouw) die:
  • tussen de 12 en 21 jaar oud zijn;
  • uit Heemstede komen;
  • een bijzondere prestatie hebben verricht, niet alleen op een bepaald gebied, op school of op de sportvereniging,maar ook daarbuiten op maatschappelijk gebied.
De bijzonderheid van de prestatie telt. Die kan in Heemstede zijn gerealiseerd, maar ook daarbuiten. Het is niet mogelijk jezelf te nomineren, maar wel iemand anders die je kent. Ouders/verzorgers kunnen hun kind wel aanmelden.

De jury
De binnengekomen aanmeldingen worden beoordeeld door een deskundige jury, die bestaat uit:

Dhr. D.P. Wilkens (Rotaryclub Heemstede)
Dhr. A.W.M. Schumacher (gemeente Heemstede)
Irene Moors
Mw. W. Straathof (rector college Hageveld)
Dhr. J. Zuelen (rector Coornhert Lyceum)
Sophie van Meelen (leerling Coornhert Lyceum)
Didi Dissel (leerling Haemstede Barger)
Anthonia Wolleswinkel (leerling college Hageveld)

Nomineer HIER de Jonge Held 2012