Evenementen

Dames 1 clinic voor Dierentuin, F en E categorie op 16 juni

Nieuws afbeelding 3-4-2012 Vorig jaar was het een groot succes: de Dames 1 clinic voor jongens en meisjes met (on)bekende handige tips en tricks voor hockey. Vorig jaar mochten wij 113 enthousiaste meisjes en jongens ontmoeten om lekker mee te hockeyen, spelletjes te spelen en lekker wat mee te drinken en eten.

Heb jij ook gehoord dat het zo leuk was vorig jaar? Schrijf je dan nu in en geniet met vele andere kinderen van deze heerlijke hockeydag met Dames 1! Leer nog meer Alliancers kennen die net zo gek zijn op hockey als jij en Dames 1.

Krijg je nu net als wij die hockey kriebels in je buik? Ren naar je papa en mama en vertel ze het volgende:

Papa en mama: op 16 juni geeft Alliance Dames 1 een clinic voor de nieuwe leden- dierentuin, E- en F categorieën!

In de ochtend ontvangen wij de dierentuin en nieuwe leden en in de middag de E- en F categorieën.

Dierentuin en nieuwe leden:

09:00 ontvangst
10:00 start eerste trainingen
11:00 drink- en koekpauze
11:15 start tweede trainingen
12:00 start toernooi
12:30 einde clinic
Drinken, koek- en fruitrondes zijn inclusief!

E- en F categorieën:

12:00 ontvangst
13:00 start eerste trainingen
14:15 lunch
14:45 start tweede trainingen
15:15 start toernooi
15:45 einde clinic
Drinken en lunch zijn inclusief!

De clinic is voor iedereen 10,- Euro inclusief eten, drinken, spelletjes, veel hockey en vooral een ontzettend leuke dag met heel veel plezier!

Geef je snel op via:

MELD JE OOK AAN VIA JOUW PERSOONLIJKE PAGINA OP DE ALLIANCE SITE!

Geef je zo snel mogelijk op zodat je zeker weet dat je er bij kan zijn!
Op de e-mail ontvangen wij graag:
- Jouw naam
- Huidige hockeyteam (of nieuw lid)
- Telefoonnummer van papa en/of mama
- Andere belangrijke informatie indien nodig

Wij hebben er ieder geval al heel wat hockeykriebels bij gekregen. Heb jij dat ook? Dan zien wij jou op 16 juni!

Liefs,

Alliance Dames 1

Cato Veenstra

4-4-2012 @ 20:31:23 |aanmelden via pers. pagina voor dames 1 clinic lukt helaas niet, er verschijnt geen mogelijkheid

Milou Schoone

5-4-2012 @ 14:20:20 |LEKKER ALLEMAAL KOMEN NAAR DEZE GEZELLIGE HOCKEYDAG MET DAMES 1!