Opzegging lidmaatschap

Nieuws afbeelding 3-4-2012 Opzegging van het lidmaatschap dient uiterlijk voor 1 mei voorafgaande aan het nieuwe seizoen plaats te vinden. Waarom? Alliance moet vroegtijdig de opgave van het aantal teams aan de KNHB doorgeven voor het seizoen 2012-2013. Maar ook het juiste aantal (betaalde) trainers en coaches van onze 11-, 8- en 6-tallen moet bepaald worden.

Opzegging kan uitsluitend digitaal plaats vinden via het opzegformulier op "Mijn Alliance" (inloggen via de website met lidnummer en wachtwoord). Indien opzegging niet voor 1 mei plaatsvindt, is de volgende toeslag verschuldigd:
  • opzeggen voor 1 mei: geen kosten
  • opzeggen tussen 1 mei en 1 juni: € 25,=
  • opzeggen tussen 1 juni en 1 juli: € 50,=
  • opzeggen tussen 1 juli en 1 augustus: 50% van de gehele contributie voor het nieuwe seizoen
  • opzeggen na 1 augustus: de gehele contributie voor het nieuwe seizoen is verschuldigd.

Let op : Leden die in afwachting zijn van examenuitslag en/of loting voor de nieuwe opleiding, kunnen uitstel krijgen om tot 1 juni kosteloos hun lidmaatschap op te zeggen. Zij dienen hiertoe voor 1 mei per mail een verzoek in te dienen bij de penningmeester, [email protected].

Namens het bestuur van MHC Alliance wens ik alle leden een plezierig en sportief hockey seizoen toe !

Met vriendelijke groet,

Frank van Santen