Hockey & Trainingen

Vacature Jeugdtrainer/coach

Nieuws afbeelding 20-4-2012

De Heemsteedse hockeyvereniging MHC Alliance telt ruim 1700 leden, waarvan ongeveer 1300 jeugdleden. De club beschikt over zeer moderne faciliteiten, waaronder een waterveld, 2 semi watervelden, 2,5 zandvelden en een modern clubhuis. Daarnaast is de betrokkenheid van leden en ouders van leden groot.

MHC Alliance is op zoek naar een enthousiaste en ervaren jeugdtrainer/coach.

Als jeugdtrainer/coach werk je nauw samen met de diverse Blok Coƶrdinatoren en de Technisch en Organisatorisch Manager, die verantwoordelijk zijn voor het Technisch beleid. Met hen voer je het opleidingsplan uit. Het volgen van KNHB trainerscursussen behoort tot de mogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen.

Omschrijving

De jeugdtrainer/coach zal training geven aan zowel selectie- als breedeteteams. Daarnaast zal hij/zij worden aangesteld als coach van een van onze selectie- dan wel opleidingsteams.

Wat vragen we van je

-Aantoonbare ervaring met het geven van training aan selectie- en breedteteams

-Aantoonbare ervaring met het coachen van selectie- of opleidingsteams

-Het overbrengen van technische en tactische vaardigheden, op basis van kunde en enthousiasme

-Diploma KNHB JHT (HT2) is een minimale vereiste

-Flexibele houding ten aanzien van werktijden en werkdagen is gewenst

(geen 9 tot 5 mentaliteit)

-Goede communicatieve vaardigheden

-Gevoel voor breedte- en selectiebelangen

-De bereidheid om bij de leukste hockeyclub van Kennemerland te werken

Salaris en/of secundaire voorwaarden

-Uren: 20-30 uur per week

-Salaris: n.o.t.k. (maar marktconform)

-Contract: jaarcontract voor seizoen 2012-2013 (bij gebleken geschiktheid wordt dit contract mogelijk verlengd)

-Contract zal geformaliseerd worden via Sport Service Noord-Holland

-Start: augustus 2012

-Voor vragen over deze functie is Franck Dellenbag (Bestuurslid AHA / Technische Zaken) beschikbaar. Mail naar [email protected] of bel 06 51 265 257.

-Sollicitaties voorzien van CV, referenties en pasfoto kunt u sturen naar bovengenoemd e-mailadres of:
MHC Alliance
T.a.v. Franck Dellenbag (vertrouwelijk)
Postbus 544 -2100 AM Heemstede