Dames 1 op weg naar kampioenschap!

Nieuws afbeelding 25-4-2012 4 jaar geleden belandden Dames1, na een moeilijk jaar, in de 1e klasse en sindsdien werken wij keihard aan onze terugkeer in de overgangsklasse. Na de overwinning op  VVV een paar weken geleden is duidelijk geworden dat we play offs gaan spelen en ook het kampioenschap in de 1e klasse ligt in het verschiet.

Aankomende zondag spelen we een hele belangrijke wedstrijd tegen HBS. Als we winnen komen we steeds dichterbij het kampioenschap in onze poule en hebben we een gunstiger uitgangspositie in  de play offs.

KOMT ALLEN ONZE MEIDEN AANMOEDIGEN!

HET MOOISTE SPANDOEK VERDIENT EEN PRIJS.....!!!

Naast aanmoediging vinden we ook spandoeken heeeel leuk.... We willen ook wat terugdoen! Behalve dat we ons uiterste best doen om kampioen te worden willen we de makers of  het team dat het leukste spandoek maakt belonen met een exclusieve clinic gegeven door trainer/coach André Morees en assistent trainer/coach Wieger Wiese en een  paar spelers uit het team. André en Wieger vormen ook de jury. De winnaars worden direct na de play offs bekend gemaakt.

DE DATA:

29 april                 Alliance - HBS                    thuis      aanvang 12.45

6 mei                    Gooische - Alliance         uit          aanvang 12.45

13 mei                  Alliance - Qui Vive           thuis      aanvang 12.45

PLAY OFFS

Hierover informeren wij jullie graag zodra een en ander bekend is. En ook dan nodigen we iedereen graag uit bij deze spannende wedstrijden aanwezig te zijn.

Graag tot ziens langs de lijn!

Hartelijke groet,

namens bestuur en Dames 1

Marije en Tamara

Milou Schoone