Bestuurstafel

Lid van Verdienste - Veer van Winnubst - B.K. Koningschild

Nieuws afbeelding 26-4-2012 In de Algemene Leden Vergadering van afgelopen woensdag is aftredende Bestuurslid Franck Dellenbag benoemd tot Lid van Verdienste voor zijn werk als Bestuurslid voor de Alliance Hockey Academy. Frank heeft sinds eind 2008 zich met hart en ziel ingezet voor een structurele opbouw van het technisch hockeybeleid binnen Alliance. Dankzij de uitstekende support van bijna zijn gehele familie heeft hij deze klus op voortreffelijke wijze weten te verrichten. Voorzitter Erik Jan Verhulst roemde zijn humor, rust en gedrevenheid en stond ook volop stil bij de enorme support vna zijn AHA-commissie. De vergadering stemde unaniem in met deze eervolle benoeming. De vergadering ging vervolgens akkoord met de benoeming van Annerieke Lulofs als opvolgend bestuurslid van Franck.

De Veer van Winnubst werd deze keer uitgereikt aan Milou Schoone als lid van Alliance die op meerdere fronten haar steentje heeft bijgedragen aan onze club. Als speelster van Dames 1, coach en trainster van Meisjes C2 (de eerste kampioenen van dit jaar) maar ook vooral als enthousiast lid die altijd haar beste beentje/stick voor zet. Ook de benoeming van Milou werd door de heel vergadering met enthousiasme ontvangen.

Het B.G. Koningsschild werd dit jaar uitgereikt aan Sander Reijnen. Zijn tomeloze inzet voor het Jeugdbestuur, zijn niet aflatende steun aan de Evenementen-cie en alle jeugdactiviteiten bij Alliance, werden door Marije Vermeulen in de vergadering onderstreept met de overhandiging van het schild. Jeroen gefeliciteerd.

website-redactie

Lodewijk Bekkers