UITSLAG GROTE CLUB AKTIE 2011 - 2012

Nieuws afbeelding 12-5-2012

De uitslag van de Grote Club Aktie 2011 - 2012 is bekend. De jeugd van Alliance heeft maar liefst 2300 loten verkocht en dat heeft de club meer dan € 5.000 opgeleverd. Bravo ! Het geld zal o.a. worden gebruikt om nieuwe trainingsmaterialen aan te schaffen.

De volgende 3 teams hebben de meeste loten verkocht in hun categorie:

-     Jongens D2

-     Meisjes 8E1

-     Jongens F1

Van harte gefeliciteerd, jullie mogen met het hele team en de coach binnenkort onbeperkt eten en drinken bij Mc Donalds.

Individueel hebben de volgende kanjers de meeste loten verkocht:

1     Beau van Santen: 53 loten

2     Monique Zeemering: 30 loten

3     Sofie Schouten: 21 loten

Meiden fantastisch, jullie hebben een cadeaubon van de Hockey Republic gewonnen.

Met alle prijswinnaars en teams wordt contact opgenomen over de gewonnen prijzen.

De grote clubactie is dit jaar georganiseerd door Nicolette Manshande en Joyce van Santen. Zij hebben als vrijwilliger heel veel tijd in deze klus gestopt en daarvoor is het bestuur ze bijzonder dankbaar.

Als je geen prijs hebt gewonnen: geen nood! Ook in het nieuwe seizoen doet Alliance gewoon weer mee aan de Grote Club Aktie en gaan we met zijn allen nog meer loten verkopen!

Erik Jan Verhulst

Voorzitter MHC Alliance