De beslissing valt morgen

Nieuws afbeelding 22-5-2012 Woensdag 23 mei 20.30 uur spelen beide teams de 3e wedstrijd in de Best of Three-serie. Bij winst door MHC Alliance plaatst Alliance zich direct voor de Overgangsklasse. Beide verlies zal Alliance zich nog kunnen plaatsen in een nieuwe reeks van wedstrijden tegen de nr 7 van de Overgangsklasse.

Wil je nog mee reizen naar HC Helmond, zorg dan dat je dit VANDAAG nog kenbaar maakt bij Monique Hoes ([email protected]) We bekijken of er genoeg animo is voor een bus, maar er zijn ook voldoende anderen die op eigen gelegenheid afreizen. Dan is een afspraak om mee te rijden snel gemaakt. Laat de afstand en de tijd geen belemmering voor jullie zijn want onze meiden van Dames 1 hebben alle publieke steun hard nodig.

route naar Helmond