Dames 1 op naar Oss!

Nieuws afbeelding 23-5-2012
23 Mei, stromende regen, kletterend onweer in HELmond. Half Alliance lijkt te zijn toegestroomd. Dikke rijen supporters uit "t westen". KEIbedankt mensen!

Vlak na aanvang 1-0 voor ons, waarna de gelijkmaker snel volgde. Toen met 1-3 de kleedkamer in, eruit komen met opgeheven hoofd en er twee achter elkaar inleggen. Dat is klasse! Maar dan 3-6.... en dan toch 9 minuten voor tijd nog scoren. 4-6 Bleef gisteravond in Helmond de eindstand.

Dames 1 speelde een fantastische wedstrijd maar jammer genoeg wist Helmond net iets meer punten te maken.

Als je wint, is het fijn als er supporters zijn om samen te juichen en te vieren. Maar juist als het muntje de andere kant op valt is het héél fijn dat er zoveel mensen zijn die meeleven! Alliance, bedankt voor jullie steun, berichtjes, telefoontjes, aanwezigheid, hulp, spandoeken en aanmoedigingen.

Meiden van Dames 1, bedankt! Dat jullie zo'n mooi team zijn, iedere wedstrijd weer alles geven, al lang kampioen zijn maar toch nog een keer "de mat op moeten" en telkens vol moed en vertrouwen werken naar de volgende ronde.

Lieve clubgenoten, mogen we weer op jullie rekenen? Op 3 en 9 juni (telkens 12:30 uur) aanstaande spelen we eerst thuis en daarna uit tegen Oss.

Alice Janssen

24-5-2012 @ 10:31:38 |Heel jammer, maar super hard gevochten!! En natuurlijk komen we jullie ook aanmoedigen tegen Oss!!! Liefs Lois en Alice

Paul Heizenberg

24-5-2012 @ 12:33:32 |Jammer meiden maar prima gewerkt. Ik heb de cijfers van Oss bekeken maar dat gaat lukken!