SUPPORTERS : BEDANKT!!!!

Nieuws afbeelding 10-6-2012

Wat en seizoen hebben wij achter de rug zeg. Drie weken voor het einde van de competitie al kampioen geworden, rond de zelfde periode ons plekje in Play offs verzekert.

En de play offs zelf. Tja, wat kan ik daar over zeggen? Binnen de 5 wedstrijden lieten wij van alles zien. Eerste wedstrijd thuis tegen Helmond pakten we! Zenuwen waren bij ons allemaal te groot. Je weet niet wat je moet verwachten van de tegenstander, spanning kon je echt letterlijk snijden. DJ langs de lijn, mooi weer, waanzinnig veel publiek. Super leuke spandoeken die jullie voor ons hebben gemaakt! Nieuwe ballen, ballen meisjes en heel veel toeters. Super gaaf. We creƫerden veel kansen en uit eindelijk wonnen we krap maar wel. Alles was perfect die dag en met goed gevoel gingen we volgende dag naar Helmond. En jullie gingen mee! In deze wedstrijd lieten we weer andere kant van de team zien. Het lukte gewoon allemaal niet en alsnog waren jullie er allemaal met de toeters, spandoeken en jullie stemmen om met ons de wedstrijd mee te leven! Tja, Helmond rolde over ons heen. Teleurstelling was groot. Zo groot dat we niet eens onze rondje gingen uitlopen om jullie te bedanken. Belachelijk, weet ik. Nou ja, foutje. Gaat niet meer gebeuren. Beloofd! En dan kwam de beslissingswedstrijd. Amsterdamse busje die meer dan een uur in Amsterdam vast zat terwijl de rest al bijna op Helmond was. Beetje stress? Ja hoor, maar het kwam toch wel goed. En dan het 'lekker' weer en onweer op Helmond. Stromend regen, keiharde wind, wedstrijd half uur uitgesteld, en toch kwamen jullie allemaal om ons aan te moedigen. Zo gaaf! En wat was dat een gekkenhuis op woensdagavond. Bloed spannende wedstrijd, alles of niks. Helaas was Helmond beter. Als de teleurstelling op zondag groot was, dan was die op woensdag avond gigantisch groot! (gelukkig zijn we niet vergeten om rondje te gaan lopen) Maar ja, we hadden jullie schouders op die we konden huilen en sommige van ons (ik spreek voor me zelf) hebben jullie schouders ook behoorlijk nat gemaakt. En dan nog jullie lieve woorden en schouder klopjes dat het allemaal toch wel goed komt... Bedankt daarvoor!

Na paar dagen rust die we echt nodig hadden moesten we weer aan de slag. Lekker trainen, filmpjes bekijken van Oss. Sfeer was top, iedereen was er klaar voor. Jullie allemaal ook. We lieten deze keer zenuwen thuis. We hadden ze niet nodig, dachten we. En het was ook en goede keuze. Eerste wedstrijd tegen Oss, 2:0 voorsprong, dan heel snel 2:3 achterstand en lange minuten van hard werken om de gelijkmaker te scoren. En wat waren jullie weer aanwezig!!! Ze zeggen dat de publiek wel en 12de speler is, tenminste, dat zeggen ze bij ons in Slowakije. En man oh man, jullie waren zelfs de 12de en de 13de speler van Alliance! Eigenlijk speelden wij dus de hele wedstrijd in overtal :) Toch dachten we dat we het spannend gaan maken. 2 x 7,5 minuten verlenging en dan shoot outs. Wedstrijd die vele van ons nooit vergeten.

Lekker weekje rust gehad, nou ja, wel hard getraind natuurlijk. En op naar Oss. De dag van de waarheid. Gaat het lukken? We hadden er vertrouwen in, jullie ook dus. Anders waren jullie niet gekomen toch? En wat waren jullie weer aanwezig! Het voelde als of wij weer thuis hebben gespeeld. En wat was het weer voor en wedstrijd! Bloed spannend natuurlijk, want daar houden we van. Deze keer stond er echt een team!  Binnen de 4 lijnen maar ook langs de veld. Want we waren met z'n allen echt een team!!! Met een doel. Winnen en promoveren. En we hebben samen overgangsklasse gehaald!!!

Lieve supporters: Ik wil jullie uit naam van de hele team van harte bedanken. Elke uitwedstrijd voelde dankzij jullie als en thuiswedstrijd en elke thuiswedstrijd was super bijzonder! En dat is iets wat niet zo maar dagelijks gebeurt. Dat kan alleen maar op Alliance! Dat is de kracht van onze club. We zijn gewoon een grote, sterke familie. Voor mij was het altijd zo, maar na dit seizoen en vooral na de play offs is het denk ik voor iedereen duidelijk.

Ik hoop dat we elkaar nog op 16 juni zien zo dat we onze gezamenlijke succes met z'n allen kunnen vieren. Jullie kunnen je niet voorstellen hoe het voelde om jullie elke keer bij elke wedstrijd langs de lijn te zien en horen!

Trots? Blijheid? Dankbaarheid? Ja, dat voelden we allemaal. Onwijs bedankt! Het betekent heel veel voor ons. Met woorden kan je het moeilijk beschrijven. Het is gewoon een hele warme gevoel bij de hart van ons allemaal. Dus ik zeg, tot de 16de en BEDANKT!!!

Groetjes,
Petra Fischerova

Lodewijk Bekkers

12-6-2012 @ 14:45:22 |goed stukje Pet

Irene Tuininga

13-6-2012 @ 10:02:38 |met veel plezier gedaan en denk dat ik dit zeg namens alle supporters! en tranen van teleurstelling en blijdschap horen erbij en dan is zo'n schouder toch wel even heel fijn.