Foto's Slotdag

Nieuws afbeelding 19-6-2012 De jaarlijkse slotdag was weer een groot festijn voor jong en oud. Vele nieuwe leden mochten genieten van de Aspiranten-clinics van Dames 1. De C & D - jeugd kreeg een 'hockey-lesje' van te toppers uit Heren 1 ! Maar ook alle kampioenen uit de zaal en van 't veld werden door de AHA-commissie in 't zonnetje (en de wind) gezet. De klapper volgde met een daverend optreden van Dries Roelvink rondom de huldiging van Dames 1. Wij dank vooral alle sponsoren en in het bijzonder ABNAMRO voor hun vertrouwen in onze jeugd, onze club en onze Alliance-familie. Mathieu Kronenberg heeft deze dag met veel plezier mooie foto's geschoten en die zijn hieronder te bewonderen. Speciale dank gaat uit naar alle leden van de Evenementen-commissie. Dames bedankt voor jullie goede zorgen en deze mooie dag!