Hockey & Trainingen

Afscheid van de 3 vormgevers van onze AHA!

Nieuws afbeelding 3-7-2012 Deze maand nemen we afscheid van Franck Dellenbag, Esther Dellenbag en Herre Kleuver met wie we de afgelopen 3 jaar hebben samen gewerkt in de AHA commissie. 3 jaar geleden werd besloten om het technisch beleid, en de organisatie er om heen, professioneler op te zetten. Professionals en vrijwilligers werden in een team samen gezet en vanaf dat moment is het hard gegaan onder de bezielende leiding van Franck Dellenbag (bestuurslid AHA), Esther Dellenbag (algemeen secretaris AHA) en Herre Kleuver (voorzitter AHA).

Wat is er een door jullie drie een enorme berg werk verzet, ongelofelijk. Weken van 40 uur waren voor jullie geen uitzondering en dat allemaal op vrijwillige basis. Zonder ook maar een onvertogen woord kenden jullie maar 1 richting: vooruit. Jullie kunnen terugkijken op een mooie periode. Maar nog belangrijker, jullie kunnen ook met trots vooruit blijven kijken. Want er staat nu een stevige basis om weer een nieuwe stap voorwaarts te maken. De fundamenten staan, met een hecht team van vrijwilligers en professionals. Het leggen van dit fundament is toch wel jullie belangrijkste verdienste.

Naast hard werken hebben we gelukkig ook erg veel plezier gehad. We doen het allemaal voor de lol en ook dat kreeg zijn plek. Bijvoorbeeld tijdens die gedenkwaardige BBQ’s bij Franck waar we elk jaar op ‘bescheiden’ wijze het seizoen afsloten. Franck, Esther en Herre, nogmaals onze dank, en dan spreken we ongetwijfeld ook namens alle leden van onze vereniging!

Alice, Bob, Bart en Bas

Amber van Streun

4-7-2012 @ 22:25:13 |Met deze huldeblijk aan Franck, Esther en Herre, ben ik het volledig eens!! Dank kanjers wat jullie voor de club hebben gedaan en zonder mensen als jullie kan een club niet. Johan van Streun.