Categorie ABC

A/B-Feest Pyjama Party

Nieuws afbeelding 7-9-2012 Op 29 september komt er weer een te gek Alliance A&B - feest aan om het seizoen feestelijk te openen. Dit keer is het thema: Pyjama Party! We maken er een knusse boel van met kussens en dekbedden, dus trek je mooiste pyjama aan en vergeet je teddy beer niet! ;)

Met mooie verlichting en lekkere muziek maken we er weer een onvergetelijk feest van. Het feest is op 29 september van 20:30-00:00.

Exclusieve verkoop voor Alliance-leden:
Wil je zeker zijn van een kaartje dan moet je even inloggen op de Alliance site en op aanmelden klikken ( lidnummer en wachtwoord invoeren en bij Evenementen klikken op Aanmelden). Doe dat voor 17 september. Wij reserveren dan je kaartje en je hoeft het alleen maar op te komen halen op:

maandag 17 sep. 19.00 – 21.00
donderdag 20 sep. 19.00 – 21.00

Kaartjes voor introducés zijn na deze verkoopdagen verkrijgbaar bij de leden van het Jeugdbestuur en andere verkopers. We zullen op de website de verkopers vermelden. Wacht niet te lang want: op = op!!

Voor de leden kost een kaartje 7,50 euro en voor introducés 10 euro.

Iedereen is welkom!

Hopelijk komt iedereen en maken wij er met zijn allen een groots succes van! Het jeugdbestuur heeft er in ieder geval heel veel zin in!

Met vriendelijke groet,

Sander Reijnen
Marleen Anneveld
Maud Korstenbroek