Bestuurstafel

Alliance 85 jaar en Grote Club-actie

Nieuws afbeelding 14-9-2012
Grote Club-actie
Op zaterdag 15 september worden de enveloppen met de loten voor de Grote Club-actie uitgedeeld aan alle coaches van de D-, E- en F- categorie. Zorg dat de loten zo snel mogelijk verkocht worden (iedereen die niet verkoopt....koop alsjeblieft een lot van een van onze spelertjes!).  Alliance is lang niet de enige vereniging die meedoet aan deze loterij. We wensen alle kinderen heel veel succes met de verkoop! En, zodra je alles hebt verkocht geef je meteen de enveloppe met geld aan de coach, de alles verzamelt en doorgeeft aan de organisatie! Allen: hartelijk dank voor jullie inzet.

Alliance bestaat 85 jaar!

Op  zondag 30 september vieren we het 85-jarige bestaan van ons aller Alliance. Het wordt een leuke gezellige dag voor iedereen. Er zijn heel veel thuiswedstrijden. De paar teams die uit spelen nodigen we van harte uit om na hun wedstrijd naar Alliance te komen om mee feest te komen vieren.

Op het programma staan voor de jeugd shoot-outs! Alle kinderen uit de F, E, D en C ontvangen binnenkort een uitnodiging om zich aan te melden voor deelname aan deze activiteit.  Er zijn leuke prijzen te verdienen maar het allerleukste blijft natuurlijk de deelname zelf.

Voor de allerkleinsten is er een springkussen.

Natuurlijk kan er altijd gehockeyd worden dus neem je stick, bal (en bitje!!!) mee om op goal te slaan of op het oefenveldje een minipartijtje te spelen.

Op deze dag hopen we naast leden, ouders, organisatie en heel veel supporters ook veel sponsoren en ere-leden onder onze gasten te mogen verwelkomen om met iedereen de mooie leeftijd van onze club te vieren.

12.45 uur             Alliance Dames 1 - Klein Zwitserland Dames 1

14.00 uur             aansnijden van de verjaardagstaart, kaarsjes blazen

14.45 uur             Alliance Heren 1 - Forescate Heren 1

16.15 uur             woord van de voorzitter

toasten op de jarige met bubbels en bitterballen

aanvang DJ

16.30 uur             shoot-outs op veld 1 en 2 voor C, D, E en F

17.15 uur             bekende artiest!!!

18.00 uur             dj draait door

Johan van Streun zal ons deze dag ondersteunen door het programma en in het bijzonder de wedstrijden van Dames 1 en Heren 1 aan te kondigen.

Kortom het wordt een heel feestelijke dag! We hopen u allen te mogen ontmoeten dus graag tot de 30ste!

namens bestuur en evenementencommissie
Marije Kronenberg-Vermeulen