Jubileum groots gevierd !

Nieuws afbeelding 1-10-2012 Zondag 30 september vierde MHC Alliance haar 85-jarig jubileum groots. Een heerlijke hockeydag werd omlijst met tophockey, live muziek, een echte spreekstalmeester, springkussen, superrrrrr taart, ereleden, leden van verdienste, Shoot outs, bubbels, hapjes, Wesley Klein (wie kent 'm niet!) The Dansant met DJ Manimal en heel veel familiaire gezelligheid. Voor ieder wat wils en Alliance ten voeten uit! Dank gaat natuurlijk uit aan al die vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt, maar ook vooral naar alle sponsoren en leveranciers die dit soort evenementen altijd weer mogelijk maken.

Voor een ieder die er niet bij was.... gelukkig hebben we de foto's nog !
85-jarige jubileum Alliance