Shoot Out Competitie 2012

Nieuws afbeelding 1-10-2012 Alliance heeft er een traditie bij ! Zondag jl traden meer dan 50 jeugdleden aan om tegen 4 keepers te strijden in een 1-op-1 gevecht voor de goal. Onder professioneel leiding van enkele oudere Jeugdleden werden alle deelnemers voorbereid op die alles bepalende 8 seconden in de cirkel. De goalies deden hun uiterste best om iedereen het leven 'zuur ' te maken, maar uiteindelijk hadden we in elke leeftijdsklasse een aantal terechte winnaars. Met recht een mooi spektakel voor alle toeschouwers.
De mooiste foto's tref je hier onder aan. De winnaars staan in het jubileum foto album.

Shoot Out Cup 2012