Verslag Dames 1 - Klein Zwitserland (30 september)

Nieuws afbeelding 2-10-2012
Zondag 30 september stond op het programma de wedstrijd tegen de 'topper' Klein Zwitserland, de degradant uit de Hoofdklasse die ongeslagen bovenaan stond. Van voren was tegen ons gezegd dat als we zondag tegen KZ wilden gaan hockeyen, dat we dan weinig kans zouden maken. Maar als we er een strijd van zouden maken, dan hadden we een kans. En dat was ook de doelstelling. Vechten, knallen en strijden voor elke bal. En vooral, met elkaar!

Na 20 minuten kwamen we op 1-0 voorsprong door Joelle. Een superactie weer! Heel lang bleef het 1-0 en ik denk dat we een superspannende wedstrijd lieten zien. Helaas kregen we een paar minuten voor het einde een strafbal tegen. Terecht of onterecht, bepaal het zelf. Lex koos wel de goede hoek, maar had de strafbal helaas nét niet.

Het team kan echt trots zijn want punten pakken van KZ is tot nu toe nog niemand gelukt.

Wat hebben wij geleerd? Alles kan als je dat echt graag wil!

Aanstaande zondag spelen we thuis tegen Rood-Wit thuis. Kom kijken allemaal!

Liefs
Petra (Dames 1)

Irene Tuininga

5-10-2012 @ 10:15:43 |Niet mooi maar heel solide gespeeld. Complimenten tegen de topper uit de poule.Jammer zo vlak voor het eind de gelijkmaker. Maar 1 punt tegen KZ is echt super goed dames. Succes zondag, het kan!