On-line scheidsrechterscursus: thuis je kaart halen!

Nieuws afbeelding 5-10-2012
Voor alle ouders en senioren die altijd al hun scheidsrechterskaart wilden halen maar nooit tijd hadden om twee avonden naar Alliance te komen, is er goed nieuws: vanaf nu kun je je kaart via internet halen! Gewoon aan de keukentafel, met je eigen koffie bij de hand en in jouw tempo. Je hebt vier weken de tijd om via e-learning de module te doorlopen waarin alle spelregels helder en met behulp van filmpjes uitgelegd worden. Alleen voor het examen op woensdag 28 november moet je naar Alliance komen.

Vragenuurtje
Een week eerder, op woensdag 21 november, is er een avond waarop je vragen kunt stellen en/of extra uitleg kunt vragen. Deze avond is niet verplicht. De scheidsrechterscursus is vanaf 25 oktober beschikbaar en staat vier weken open.

Fluiten is leuk!
Dat Alliance met 1.400 jeugdleden en 300 senioren de ouders heel hard nodig heeft om alle wedstrijden gefloten te krijgen, mag duidelijk zijn. Wat niet altijd bekend is: fluiten is ook leuk! Je wordt actief betrokken bij de wedstrijd van je kind, krijgt geen koude voeten en leert meer over het hockeyspelletje. En aspirant-scheidsrechters hoeven niet bang te zijn dat ze vaak of te zware wedstrijden moeten fluiten: dat gaat allemaal in overleg met de arbitragecommissie.

Aanmelden
Aanmelden voor de cursus? Stuur dan een mailtje naar [email protected] met daarin je volledige naam, e-mailadres en telefoonnummer. Je krijgt dan een instructie en een inlogcode van ons gemaild. Aanmelden kan tot en met 19 oktober.

NB: de data in de nieuwsbrief van Alliance wijken af; de hier genoemde data voor examen en vragenuurtje zijn de juiste data!!