Bestuurstafel

Tophockey op Alliance aankomend weekend

Nieuws afbeelding 19-10-2012

Dames 1, DOD, beslissingswedstrijden jeugdcompetitie

Aankomend weekend is er veel hockey te zien! Lees hieronder wie, waarom en wanneer. In ieder geval nodigen we iedereen van harte uit om te komen en vooral flink aan te moedigen want er staat nogal wat op het spel!!! We hopen op héél veel Alliancers langs de lijn.

Op Alliance worden zaterdag en zondag jeugdwedstrijden op hoog niveau gespeeld.

Zaterdag
Op zaterdag strijden de jongens A-teams om een plek in de landelijke competitie. En meisjes A om een plek in de IDC. Onze eigen meiden A1 spelen tegen Amsterdam MA1. Bij de jongens zien we geen Alliance-teams maar wel oud-Alliance-spelers Jeroen Reijnen en Bart Kronenberg op ons waterveld. Beiden spelen inmiddels in JA1 van Bloemendaal onder leiding van onze eigen André Morees (ook coach van Alliance Dames 1).

Hieronder een paar van de wedstrijden; klik hier voor een volledig overzicht :

14.15 uur veld 1 Alliance MA1-Amsterdam MA1 (de winnaar speelt IDC)
16.00 uur veld 1   Bloemendaal JA1 - Hurley JA1 (de winnaar speelt landelijk)

Districts-Ontmoetingsdag (DOD)
In het Amsterdamse Bos vindt zaterdag de Districts-Ontmoetingsdag (DOD) plaats, een leuke gelegenheid om veel talentvolle kids uit heel Nederland te zien spelen. Chartlotte Ortolo van Alliance MC1 speelt ook mee, evenals Pien Domhoff en Deborah Wolleswinkel van Alliance MB1.

Zondag

Om 11 uur speelt onder andere ons eigen Alliance JB1 de eerste wedstrijd van twee om een plek in de Super B. Direct daarna speelt op veld 1 Alliance Dames 1.

Locatie: Alliance

11.00 uur veld 2 Alliance JB1 - Bloemendaal JB1
12.45 uur veld 1 Alliance Dames 1 - Zwolle Dames 1
15. 00 uur veld 2
Xenios JB1 - Alliance JB1

Locatie : Amsterdam, Wagener stadion
11.00 uur Alliance MB1 - Bloemendaal MB1 (winnaar speelt landelijk)

De Grote Clubactie

De loten moeten nu allemaal ingeleverd worden....Ook als ze niet verkocht zijn. De verkopers worden heel hartelijk bedankt voor hun medewerking!

We hebben meer dan de helft van de loten teruggekregen. Die zijn dus niet verkocht. De loten zijn wel ingekocht en dus betaald door Alliance en ze vertegenwoordigen een waarde van 3 euro per stuk voor de club.  Omdat de actie nog tot 23 november a.s. loopt, gaan we de loten opnieuw uitzetten onder de teams en kinderen die loten willen verkopen. Voor hen zijn er extra fraaie maar ook ludieke prijzen, bijvoorbeeld patat voor het hele team na de training (i.o.m. de coach), een VIP-treatment voor het hele team bij Dames 1 of Heren 1 maar ook individuele prijzen zoals bonnen voor de Hockey Republic of .... een vliegles voor een TOPverkoper.

Kinderen en teams kunnen zich aanmelden via [email protected].

En dan nog dit
  • Vrijdagmiddag is er geen training voor de Dierentuin, F-, E- en D-teams.
  • Je kunt hier de foto's van het C-feest Sensation White  zien.
  • Graag tot ziens komend weekend!
  • Een heel fijne vakantie gewenst!!