Opfrisser voor iedereen die fluiten lastig vindt

Nieuws afbeelding 1-11-2012
Wel een kaart maar onzeker met fluiten? Je bent niet de enige! Voor alle Alliancers die fluiten best lastig vinden, organiseert de Arbitragecommissie op woensdag 14 november vanaf 20.00 uur een informatieve avond. Jaap Kleijn zal dan de regels en de do's en dont's bespreken van het begeleiden van een wedstrijd en uiteraard zal er ruimte zijn voor het behandelen van je eigen vragen. Na deze avond ga je weer met frisse moed de wedstrijd in.

Wil je een steuntje in de rug bij het fluiten, geef je dan op. Deze cursusavond is voor iedereen, dus heb je net je kaart gehaald of honderd jaar geleden, dat maakt niets uit.

Geef je op bij [email protected]. Dit kan tot 12 november, maar doe het snel want vol is vol.