ABN AMRO nieuwe hoofdsponsor van Alliance!

Nieuws afbeelding 5-9-2008 Beste jongens en meisjes, Ik ga het eerst aan jullie vertellen. Misschien hadden jullie het al gezien aan de nieuwe vlag bij de ingang? We hebben een nieuwe sponsor! En niet zomaar een sponsor, maar ABN AMRO! Weten jullie dat deze sponsor bereid is om ons best veel geld te geven en samen met ons leuke dingen gaat organiseren? Voor alle jeugd binnen de club zoals clinics, toernooien enz. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee!

Voortaan gaan we ook de naam van ABN AMRO op ons shirt dragen. Om aan mensen die naar ons komen kijken te laten zien dat we een speciale band hebben met de bank. Want dat vindt de bank weer leuk, en zo kunnen wij hèn helpen.
Binnenkort ga je het vanzelf merken als de shirts worden beplakt. Trouwens, we gaan het op 21 september vieren, kom je dan ook?

Erik Jan
Voorzitter van de club

Beste Alliancers,

Het is een eer om, mede namens het bestuur en de sponsor commissie, u te kunnen mededelen dat ABN AMRO de nieuwe hoofdsponsor is geworden van onze vereniging. Zij hebben die rol overgenomen van Rabobank, die wij hierbij hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking in de afgelopen jaren.

U kent ABN AMRO niet alleen als een van Nederland's meest vooraanstaande ondernemingen, maar ook als een langjarige supporter van de hockeysport. Dé bank heeft bij vele grote hockeyverenigingen de rol van hoofdsponsor en zorgt daarbij niet alleen voor de noodzakelijke financiële middelen, maar ook voor bijzondere activiteiten die de vereniging versterken. Het is ook dit engagement van de bank met ons als vereniging dat voor ons zo aantrekkelijk is. Dit wordt een hechte alliantie!

De steun van ABN AMRO biedt ons grote voordelen. Voordelen die de club als geheel sterker zullen maken. Aan ons allen de opdracht om de bank óók sterker te maken. Dat doen wij in eerste instantie door uit te dragen dat ABN AMRO onze hoofdsponsor is. Alle jeugd hockeyteams zullen op hun borst de ABN AMRO naam dragen. Dat de bank u ook complete financiële dienstverlening kan aanbieden, dat wist u toch al?

Operationeel moeten er wel wat stappen worden genomen. Jeugd- shirts moeten worden beplakt. Leest u vooral het onderstaande bericht van de sponsorcommissie hierover. Wij moeten ons allen committeren aan de afspraken die met de bank zijn gemaakt.

Op 21 september vieren wij de nieuwe relatie met ABN AMRO. Ik hoop dat u er dan ook bij bent!

Erik Jan Verhulst
Voorzitter

PS : “Momenteel wordt er hard gewerkt aan de stickers voor op alle wedstrijdshirts van de jeugd van Alliance. Als die stickers klaar zijn krijgen jullie via de coach en of aanvoerder bericht. Hockey Republic is zo aardig om deze stickers gratis op de bestaande shirts te drukken. Jullie hoeven alleen maar even naar Hockey Republic  (de vroegere Hockey Shop aan de Wagenweg in Haarlem) en dan zit die sticker er in een paar minuutjes op. Doe dat allemaal zo snel mogelijk. Nogmaals we maken bekend als de stickers beschikbaar zijn.”

Bijlage