Alliance MB1 alsnog naar de landelijke competitie!

Nieuws afbeelding 14-11-2012 Gisteravond is door de Commissie van Beroep van de KNHB besloten dat Alliance MB1 mag uitkomen in de Landelijke competitie. Twee weken geleden heeft Alliance een bezwaarschrift ingediend tegen de uitslag van de beslissingswedstrijd MB1- Bloemendaal MB1 omdat Bloemendaal niet speelgerechtigde speelsters had opgesteld. Dit bezwaarschrift was volgens het district Noord Holland terecht ingediend. Daarna ging Bloemendaal tegen deze beslissing in beroep bij de Commissie van Beroep van de KNHB. Deze Commissie ondersteunt  nu dus de beslissing van het District. Het bestuur van Alliance wenst MB1 heel veel succes in de landelijke competitie!
  Bijlage

Amber van Streun

15-11-2012 @ 10:02:07 |Van harte en het recht heeft zege gevierd! Veel plezier en succes nu verder. Johan