Bestuurstafel

ALLIANCE AL MEER DAN 1600 LEDEN!

7-9-2008
Alliance blijft groeien: inmiddels zijn er al meer dan 1600 leden. Dat betekent dat Alliance behoort tot de 12 grootste hockeyverenigingen in Nederland, met zelfs de grootste jeugdafdeling van alle hockeyclubs!

Wij verwelkomen natuurlijk alle nieuwe leden, jong en oud, en hopen dat jullie je allemaal thuis zullen voelen bij Alliance.

Veel dank ook aan alle professionals en vrijwilligers die het mogelijk maken dat onze vereniging zich zo kan blijven ontwikkelen. Met zo'n sterke groei is natuurlijk ook altijd ruimte voor nieuwe vrijwilligers; daarover hoort u van ons binnenkort meer.