Alle Senioren

START COMPETITIE DAMES 1 IN OVERGANGSKLASSE A

Nieuws afbeelding 11-9-2008
Zondag 14 september speelt het vlaggenschip van onze vereninging de eerste competitiewedstrijd, uit tegen Forward in Tilburg. De (landelijke) overgangsklasse A is de één na hoogste klasse van de Nederlandse hockeycompetie en kent dit jaar een aantal regionale derbies, in deze poule spelen naast Alliance ook onze "rivalen" Rood Wit en Bloemendaal. Na vorig seizoen zijn een aantal kernspeelsters van Dames 1 gestopt met tophockey. Onder leiding van coach Elmarie Ferreira is een nieuw team gesmeed dat kan spelen op topniveau en de ambitie heeft om mee te doen in de top 10 van de competitie. Klik eens op de link "Dames 1" (links op de webpagina) om de dames beter te leren kennen. En kom Dames 1 aanmoedigen en genieten van tophockey in Heemstede op 21 september bij de eerste thuiswedstrijd tegen het Leidse Roomburg en op 28 september bij de thuiswedstrijd tegen Bloemendaal!

Marije Vermeulen

7-9-2008 @ 23:05:59 |héél veel succes meiden!!! natuurlijk komen we jullie aanmoedigen!