9 januari: opfrisavond voor scheidsrechters door Jaap Kleijn

Nieuws afbeelding 13-12-2012
Vanwege het succes van de eerste 'opfrisavond' voor scheidsrechters in november komt er in januari een vervolg. Wie toen niet in de gelegenheid was om te komen, krijgt nu de kans op woensdag 9 januari om 20.30 uur in de bovenzaal van Alliance.

Wederom zal Jaap Kleijn dan op leuke en beeldende wijze de do's en dont's van het fluiten behandelen, net als de vragen die jij zelf hebt. Deze avond is bestemd voor ervaren en nieuwe fluiters, en ook voor bijvoorbeeld ouders die een wedstrijd van hun kind willen fleren luiten. Je kunt je opgedane kennis van die avond dus snel in praktijk brengen.

De opmerking van één van de aanwezigen na het bijwonen van de eerste avond zegt het eigenlijk allemaal: "Vanavond toch zeker vier belangrijke punten behandeld die ik dus al jaren onbewust niet goed doe! En dat in een uurtje!"

Dus als je wilt dat een wedstrijd fluiten je voortaan wat gemakkelijker afgaat, kom dan op deze opfrisavond. Geef je nu op via [email protected].

Tot de 9e januari!

Jaap Kleijn & Riksta Tielken