Bestuurstafel

LK zaalhockey: toch een beetje Alliance!

Nieuws afbeelding 6-2-2013
Afgelopen zondag vond in Amsterdam het Landelijke Kampioenschap zaalhockey voor de jeugd plaats. Onze coach Karol Sniezek was in zijn hoedanigheid als coach van Kampong JA1 zeer succesvol door de finale te halen van het Jongens A-toernooi. Zijn team werd de finale verslagen door een net iets sterker Push A1. Fantastische prestatie Karol!

Ook onze voormalige trainer-coach Sebastiaan van Nimwegen was succesvol. Voor de poorten van hel sleepten zijn meiden Hurley A1 de finaleplaats weg na een bloedstollende wedstrijd en strafballenserie. In de finale versloeg Hurley overtuigend tegenstander Kampong met 6-1. Ook oud-Alliance speelster Laura Langeveld speelde in haar huidige team MA1 Hurley een fantastische wedstrijd.Sebas en Laura, van harte gefeliciteerd met jullie landskampioenschap. We zijn trots op jullie!

Namens bestuur,

Marije Kronenberg-Vermeulen