Categorie E

Het Smiley E-Feest!

Nieuws afbeelding 7-2-2013 Het is weer tijd voor een feestje voor alle E-leden! Het Smiley E-Feest
Datum: zaterdag 9 maart 2013
Tijd : van 19.00 tot 21.00 uur
Kosten: €4,- inclusief consumptie
Geen introducees!
Aanmelding en kaartenverkoop verlopen via de coaches.

Omdat uit ervaring gebleken is dat het voor veel kinderen (en ouders) best spannend is om naar een groot feest te gaan, hebben we een aantal spelregels aan het feest verbonden :
1. De deur gaat open om 19.00 uur en sluit van 19.15-21.00 uur.
2. Er worden armbandjes gebruikt als toegangsbewijzen. Op deze armbandjes graag de naam van uw kind en uw telefoonnummer noteren.
3. Om 21.00 uur gaat de deur open. Ter voorkoming van een overvol clubhuis mogen alleen de coaches naar binnen in de hal om hun team op te halen. De coaches nemen hun team mee naar buiten en leveren de kinderen af bij de ouders.
4. De toegangsprijs is inclusief limonade en chips. De bar is niet open voor andere consumpties, de kinderen hoeven dus geen geld me te nemen naar het feest.

Kaartverkoop: De kaartverkoop verloopt via de coaches. We verzoeken de coaches een lijstje aan te leveren met de namen en telefoonnummers van de kinderen waar een kaartje voor gekocht wordt. De kaartverkoop vindt plaats op:
- Maandag 4 maart van 18.00-19.00 uur bij Diana Koppenol (herkenbaar aan de groene Evenementen commissie bodywarmers) op Alliance, en op
- Woensdag 6 maart van 18.00-19.00 uur bij Diana Koppenol op Alliance.

We gaan er een gezellige avond van maken en hopen op vrolijke Smiley’s Groet namens de E-evenementencommissie, Barbara van Leeuwen en Diana Koppenol