Bestuurstafel

Master class 'ABN AMRO en Sponsoring'

Nieuws afbeelding 14-2-2013

Master class 'ABN AMRO en Sponsoring' door Piet-Hein Geeris - Na de interessante en succesvolle vorige master classes op Alliance hebben wij nu de eer om Piet-Hein Geeris op 12 maart a.s. te mogen ontvangen op onze club. Piet-Hein Geeris is oud-hockeyinternational en eindverantwoordelijk voor het sponsorbeleid van ABN AMRO. Zijn master class is dan ook gericht op sponsoring en alles wat daarbij komt kijken.

Geeris speelde bij Tilburg en Den Bosch en kwam tot 2004 uit in de hoofdklasse voor Oranje Zwart (Eindhoven). Daarna speelde hij nog twee seizoenen bij Royal Antwerp. Piet-Hein Geeris hockeyde ook in het Nederlands elftal waarmee hij wereldkampioen werd in 1998, Olympisch kampioen in 2000 (Sydney) en vier maal winnaar van de Champions Trophy (1998, 2000, 2002, 2003). Sinds 2006 is hij Manager Sponsoring bij onze hoofdsponsor ABN AMRO.

Tijdens de master class zal Piet Hein vertellen over het beleid en de keuzes die ABN AMRO maakt op het gebied van sponsoring en de achtergronden daarvan. Er zal genoeg ruimte zijn om vragen te stellen. Het lijkt ons weer een interessante en leerzame avond te worden.

Programma 12 maart a.s.

19.30 uur        ontvangst clubhuis Alliance (beneden)

20.00 uur        aanvang presentatie Piet-Hein Geeris

21.45 uur        napraten en borrel beneden

Het is voor ons handig om te weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Meld je daarom aan via [email protected]. Maar als je op het laatste moment toch besluit te komen, ben je ook van harte welkom.