Harlem Shake op 29 maart voor A- en B-leden

Nieuws afbeelding 11-3-2013

Hee Alliance AB-leden!
Op 29 maart komt er weer een te gek Alliance-feest aan. Dit keer is het thema: Harlem Shake!

We maken er weer een gezellige boel van. Je kunt vast helemaal uit je dak gaan met dit maffe thema. Voor inspiratie:

Reken op vette verlichting en lekkere muziek en het wordt weer een onvergetelijk feest. Het feest duurt van 20:30 tot 00:00 uur.

Hoe kom je aan kaartjes?
Kom ze kopen op Alliance op:
dinsdag 19 maart of
donderdag 21 maart tussen 19.00 – 21.00 uur.

Je mag één kaartje voor een intro kopen. Mochten er na 21 maart nog kaartjes beschikbaar zijn dan kun je extra introkaartjes kopen. Deze keer hoef je niet vooraf te reserveren. Wacht niet te lang want: op = op!! Voor leden kost een kaartje 7,50 euro en voor introducés 10 euro.

Iedereen is welkom!
Hopelijk komt iedereen en maken wij er met zijn allen een groots succes
van! Het jeugdbestuur heeft er in ieder geval heel veel zin in!

Met vriendelijke groet,

Sander Reijnen
Marleen Anneveld
Maud Korstenbroek