Hockey & Trainingen

Alle trainingen voor vandaag (vrijdag 15 mrt) AFGELAST!

Nieuws afbeelding 15-3-2013 Het blijft sneeuwen en de weersvoorspellingen worden niet beter. Daarom zijn ALLE trainingen voor vandaag vrijdag 15 maart AFGELAST.
Wedstrijden
Hoe het met de wedstrijden van morgen zal gaan is nog niet duidelijk. In principe gaan de wedstrijden ALTIJD DOOR tenzij je bericht krijgt via SMS en mail van ons wedstrijdsecretariaat. Houd de Site, je SMS, je mail, Facebook en Twitter dus goed in de gaten. Ga zeker NIET bellen met de clubs (uit of thuis) maar bel uitsluitend met je coach in geval van twijfel.