Opzeggen lidmaatschap: uiterlijk 1 mei!

Nieuws afbeelding 19-3-2013
Wie zijn lidmaatschap van Alliance wil opzeggen, moet dit uiterlijk op 1 mei doen. Waarom dan al? Ten eerste omdat Alliance op tijd het aantal teams moet doorgeven aan de KNHB en ten tweede omdat we op tijd moeten bekijken hoeveel (betaalde) trainers en coaches we voor onze jeugdteams nodig hebben. Als je dus wilt stoppen, laat het dan uiterlijk 1 mei weten.

Hoe zeg je op?
Je kunt uitsluitend je lidmaatschap opzeggen door het digitale opzegformulier in te vullen op de website via 'Mijn Alliance'. Log daarvoor in op de website met je lidnummer en wachtwoord. Je opzegging is pas definitief als je een bevestiging van het Ledensecretariaat (via [email protected]) hebt ontvangen!!

Extra kosten bij te laat opzeggen
Als je later dan 1 mei opzegt, moet je een toeslag betalen. Hierbij geldt het volgende:
  • opzeggen tussen 1 mei en 1 juni: € 25,=
  • opzeggen tussen 1 juni en 1 juli: € 50,=
  • opzeggen tussen 1 juli en 1 augustus: 50% van de volledige contributie voor het nieuwe seizoen
  • opzeggen na 1 augustus: je moet de volledige contributie voor het nieuwe seizoen betalen.

Uitzondering

Leden die wachten op de uitslag van hun examen of op de loting voor een nieuwe opleiding kunnen uitstel krijgen. Zij mogen tot 10 juni zonder extra kosten hun lidmaatschap opzeggen, maar moeten wel voor 1 mei een mail sturen naar [email protected] met het verzoek om uitstel.

Uiteraard hopen we dat zoveel mogelijk leden bij Alliance blijven spelen...
Namens het bestuur van MHC Alliance wens ik alle leden nog een plezierig en sportief tweede deel van het hockeyseizoen toe.

Met vriendelijke groet,
Frank van Santen,