Paastoernooi G-hockey op Myra

Nieuws afbeelding 3-4-2013

Onze G-stars deden afgelopen zaterdag (30 maart) mee aan het 'Paas-hock-ei'-toernooi op Myra. Vanuit het hele land waren de G-teams naar Amstelveen gekomen. Van Alliance waren Daphne, Eef, Sam en Thomas van de partij. We werden aangevuld met spelers van Myra zodat we toch onze wedstrijdjes konden spelen. Ondanks de sneeuwvlokjes 's morgens scheen er af en toe een zonnetje. We hadden er zin in!

Warming-up en paasspel

We begonnen eerst met een warming-up onder leiding van Tilly's Total Workout. Toen de spieren losgemaakt waren, konden we beginnen. Als eerste deden we het paasspel: je moest de bal in verschillende mandjes en tonnen slaan die in een doel stonden. Daarna speelden we de wedstrijden: eerst tegenLaren, daarna tegen Alkmaar/Hoorn en tenslotte moesten we tegen Udenhout.

Trots

Onze keeper Eef stond weer als een tijger te keepen en hield veel ballen tegen. Daphne was ook in topvorm en liep veel tegenspelers eruit. En Sam en Thomas lieten menig schot op het doel los en verrasten de tegenpartij vaak! Helaas leverde dit geen doelpunten op, maar wat waren we trots op onze spelers!

Ondanks de kou (want wat was het af en toe koud!!) werden we aangemoedigd door ouders, broertjes en zusjes. Klasse was dat!

Disco

Tussen de middag kregen we een heerlijke lunch en konden we onze spieren weer even opwarmen bij de disco. Wat werd er gezongen en gedanst! Aan het eind van de middag was de prijsuitreiking en kreeg iedereen een prachtige medaille. Koud en moe gingen we naar huis; het was een geweldige dag!

Kijk voor meer foto's in de Fotocorner (eerst inloggen en dan in het zwart-witte blok linksboven op de pagina).