Categorie Dierentuin

WEDSTRIJDSCHEMA ZONDAG 14-9 DIERENTUINCOMPETITIE

Nieuws afbeelding 10-9-2008 Verzamelen: 09:00 uur en met elkaar veld uitleggen. Begin van de wedstrijden: 09:15 uur. Het toetersignaal geeft de start en het einde van de wedstrijden aan. Graag na het toetersignaal van 09:40 uur direct naar het veld voor de volgende wedstrijd lopen. Het tijdschema dienen we strak te volgen in verband met de overige wedstrijden van die dag.

Een DT coördinator (Peer of Esther) is zondag te vinden bij het clubhuis of op het veld.

Na afloop om 10:10 u met elkaar weer het veld opruimen en alle pionnen terug naar de lockers in het clubhuis. Daarna met je team limonade drinken in het clubhuis.

Huishoudelijke mededelingen:-

Pionnen

Naar het schijnt raken er ieder jaar heel veel pionnen zoek. We verzoeken een ieder de pionnen dan ook terug te brengen.

Afval

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen afval. Deponeer lege koffiebekers, flesjes en ander afval in de daarvoor bedoelde prullenbakken en steek ze niet in het hek.

Wedstrijdbal en fluit

Ieder team is verantwoordelijk voor een eigen bal en fluit.

Vriendelijke groet,

Esther Dellenbag