Dank aan de paastoppers!

Nieuws afbeelding 3-4-2013
Afgelopen weekend vond op Alliance weer het Paastoernooi voor de C-jeugd plaats: 24 heel leuke teams en 24 keer zo veel enthousiaste supporters, belangstellenden en vrijwilligers maakten er samen een groot feest van.

De organisatie was in de bekwame handen van Lianne van Gestel, Sylvia Dirks, Anouschka Arp en Daniƫlle Bakker. Hartelijk dank voor de voortreffelijke wijze waarop jullie dit evenement hebben geregeld!

Uiteraard ook hartelijk dank aan alle vrijwilligers voor het opbouwen, lunchmanden samenstellen, brunch klaarmaken, uitserveren, fluiten, opruimen, surveilleren, coƶrdineren, wedstrijdtafel bemannen, gastgezinnen.... noem maar op.

En uiteraard bedanken wij ook onze sponsors die het toernooi mede mogelijk maakten:
  • ABN AMRO voor het funveld
  • Slagerij Chateau Briand voor een heerlijke BBQ
  • de Plusmarkt voor de ijsjes en het broodbeleg
  • Groentespeciaalzaak Edward Kors voor het verse fruit
  • Bakker Nol Bertram voor het heerlijke brood
  • Han van Baekel Bloemenshop voor de paasmandjes met narcissen en
  • Rituals voor de fantastische cadeautjes
Een topprestatie!

Namens het bestuur,