Verrassing ! Alliance App 2.0 is gearriveerd

Nieuws afbeelding 12-4-2013 Vrijdag is de update van onze eigen Alliance App vrijgegeven in de Apple App Store. De versie 2.0 bevat "heeeel veeeel" nieuwe features en voorziet ons nog beter in de hockey-info die we willen hebben ! Daarmee is MHC Alliance de 2e vereniging in Nederland die deze versie gratis aan haar leden beschikbaar stelt (vorig weekeinde had Almeerse HC de eer voor de lancering).
We zijn trots op deze App omdat de nieuwe versie ons een grote stap voorwaarts brengt naar nog betere communicatie met onze leden, ouders en clubsponsoren. Wij danken de ontwikkelaars van LISA-IS voor hun tomeloze geduld en inzet bij de verwerking van al onze wensen. Top!

ter info :
De app voorziet je van alle benodigde informatie en gemakken; van uitgebreide familieagenda met training- en wedstrijdschema's, contactgegevens van teamgenoten, push notificaties van volledige uitslagen & standen tot het laatste nieuws. Communiceren met de spelers, trainers, begeleiders van je team en andere betrokkenen wordt heel eenvoudig. Naast je eigen team of dat van je kind, kun je favoriete teams aangeven en ontvang je pushberichten wanneer de uitslag van een wedstrijd bekend is. In eerste instantie is de app alleen bruikbaar voor de iPhone. In het najaar komt ook de Android versie beschikbaar.

Ga dus snel naar de App-Store , want die up-date is nu beschikbaar. Heb je de App van Alliance nog steeds niet op je telefoon ? klik dan hier !!!