Bestuurstafel

Feest voor alle vrijwilligers van Alliance

Nieuws afbeelding 14-4-2013
Alliance, dat doen wij samen

Samen doen is meer dan contributie betalen, getraind worden en een wedstrijd spelen.  Samen doen is met heel veel mensen zorg hebben voor elkaar, elkaar helpen, een steentje bijdragen en alle beetjes helpen. Samen doen is bij voorbeeld coachen, begeleiden, organiseren, wedstrijden fluiten, hesjes uitdelen bij de testjes, surveilleren bij feestjes, een pleister plakken, achter de wedstrijdtafel zitten, de website beheren en verfraaien.

Samen doen is sponsors vinden en behouden om meer mogelijk te maken, samen doen is feestjes organiseren en zo zijn er nog véél meer activiteiten te benoemen die het verenigingsleven mogelijk, mooi en gezellig maken.

Samen de klus klaren. Samen doen omdat het leuk is! Samen doen is meedoen.

Italiaans buffet
Het bestuur wil graag jou en alle andere mensen die meedoen in de organisatie van de vereniging, de vrijwilligers, hartelijk bedanken voor  jullie inzet en enthousiasme. Daarom nodigen wij als bestuur je bij deze uit voor een feestelijk Italiaans buffet met live muziek op 31 mei a.s. Aanvang: 19:30 uur.

In verband met de inkoop en de omvang van de Italiaanse kookploeg vragen we je ons tijdig te laten weten (uiterlijk 22 mei) of je erbij bent.

De uitnodigingen zijn inmiddels verzonden. Mocht je deze als vrijwilliger van Alliance nog niet hebben ontvangen, zie dit bericht dan als jouw persoonlijke uitnodiging en meld je aan!

Wij ontvangen je graag op vrijdag 31 mei!
Frank, Klaas, Annerieke, Jacqueline, Maurits, David, Bernard en Marije

R.s.v.p. vóór 22 mei via [email protected]

Marco Vreeburg

23-5-2013 @ 22:17:47 |Hoi, ik wil me graag aanmelden voor dit leuke evenement. Marco Vreeburg coach meisjes f07