(Pre) Selectie Senioren

Afscheid van Joanneke en Petra

Nieuws afbeelding 27-5-2013 Met ovationeel applaus werd gisteren afscheid genomen van 2 sterspeelsters van onze Dames 1-selectie. Joanneke Mulder en Petra Fischerova werden door Marije Kronenberg en Maurits van der Heijden in de bloemen gezet voor hun jarenlange bijdrage aan onze Dames 1. Ook het team en de begeleiding lieten zich van hun beste kant zien door beide dames flink in het zonnetje te zetten. Het applaus van alle supporters was meer dan verdiend voor de 'eeuwige strijdlust' van beide dames. Namens alle leden van MHC Alliance bedanken wij Petra en Joanneke voor hun enorme inzet. Meiden jullie zijn beiden echte voorbeelden voor onze jeugd en we hopen nog heel lang van jullie hockeykunsten te mogen genieten op onze club.