MD1 en HJ2 gaan voor het landskampioenschap

Nieuws afbeelding 5-6-2013 De speelsters van MD1 en de jonge senioren van Heren Jong 2 gaan zondag a.s. (9 juni) strijden voor de grote prijzen. MD1 treedt dan aan (als eerste geplaatst team) in de kruisfinales op de D-DistrictsDag (DDD) op de velden van HBS.

Om 10.30 uur slaan zij af tegen Amsterdam MD en om 13.00 uur spelen zij de finale of de troostfinale. Bij winst in de finale worden de meiden afgevaardigd naar het Landskampioenschap D op de velden van de Gooische op 15 juni a.s. Dit landskampioenschap D valt samen met de 'Young Umpires Challenge' waarbij jonge talentvolle scheidsrechters de kans krijgen zich in de kijker te fluiten.

De DDD wordt gespeeld door de vier beste jongens D- en vier beste meisjes D-teams van ons district. Deze spelers en speelsters worden een dag lang in de watten gelegd en ontvangen allemaal het nodige 'goud- & zilverwerk'. De meiden van MD1 roepen alle Alliancers op om hen te komen aanmoedigen!

De Jonge Senioren HJ2 treden aan in de finales van de Landskampioenschappen 18+. Deze finales vinden plaats op de velden van Oranje-Zwart. In twee heren- en twee damespoules wordt in korte wedstrijden gestreden om het Landskampioenschap 18+. Heren Jong 2 speelt zijn eerste wedstrijd om 10.30 uur tegen.... Bennebroek HJ1 (jawel). Heb je zin in een dagje vol mooi hockey een een prachtige Brabantse sfeer, kom dan kijken in Eindhoven!

Eline Zeemering

6-6-2013 @ 23:52:05 |Super

Beau van Santen

9-6-2013 @ 16:47:46 |MD1: wij zijn 2e geworden

Hans Roerink

10-6-2013 @ 09:03:30 |Md1 gefeliciteerd!