Alliance App 2.1 voor Android & iPhone

Nieuws afbeelding 24-1-2014 De Alliance App is de afgelopen maanden door heel veel leden gedownload. Meer dan 4500 keer werd de App reeds gedownload op Androids, iPads en iPhones (door leden, ouders, opa's en oma's en overige belangstellenden). Ook de Android-App van Alliance is zeer populair en begint de IOS-App te evenaren ! De meest populaire pagina's zijn natuurlijk het Nieuws, de Uitslagen en de Agenda. Maar ook de teampagina's worden enorm druk bezocht.
Heb je de App nog niet ? klik dan hieronder op jouw store

GRATIS ALLIANCE App

Klik hier om de App te downloaden :

Waarom de App op je toestel installeren en gebruiken ?
- Al je team-info op 1 plek te bereiken en te zien
- Communicatie binnen je team met 1 druk op de knop
- 1 x inloggen en dan alles kunnen afhandelen... zelfs het DWF
- Uitslagen & wedstrijden op een rijtje
- Direct in contact met onze sponsoren
- Al het Alliance Nieuws direct onder handbereik
- Alle trainingen en wedstrijden van het heel gezin te zien in je eigen agenda

Om bij alle gegevens van je team te komen heb jij je inloggegevens nodig.
Jouw inloggegevens voor deze App zijn gelijk aan je inloggegevens voor de site van Alliance, Mijn Alliance en Mijn Team.

Heel veel plezier !

De Online Media Commissie

Julie Imthorn

28-8-2013 @ 22:26:24 |In mijn app staat nog het oude team bij 'ik'. Agenda staat dan wel weer met de goed informatie en juiste team.

Julie Imthorn

28-8-2013 @ 22:27:37 |Hoe kan ik dat veranderen? (Vervolg eerder reactie over aanpassen 'ik' met juist team)

Hans Roerink

29-8-2013 @ 08:19:44 |Ff uitloggen en weer inloggen

Anna-Fleur Bouwman

29-8-2013 @ 16:42:48 |top app

Wibien van Haga

1-9-2013 @ 09:49:25 |Ik heb 4 spelende kinderen. Kan slechts bij contactgegevens van team waarvoor ik ben ingelogd. Hoe krijg ik toegang tot contactgegevens van andere 3 teams?

Wibien van Haga

1-9-2013 @ 09:51:05 |Heb het al gevonden!

Michiel Rhee

8-9-2013 @ 01:06:04 |De app lijkt vloeiend te werken en heb nog geen bugs gevonden, zelfs niet op de beta van ios 7 Well done !

Rosalie Verbeem

25-1-2014 @ 12:07:34 |echt een toppie app :)