Bestuurstafel

Bar terug in eigen beheer

Nieuws afbeelding 21-9-2013

Afgelopen dinsdag heeft het Hof uitspraak gedaan in het hoger beroep dat Alliance heeft ingesteld tegen een vonnis van de Haarlemse kantonrechter. Om kort te gaan: Alliance krijgt de bar weer in eigen beheer. De komende tijd zullen wij als bestuur daar veel aandacht aan besteden en met plannen komen die spoedig ten uitvoer gebracht zullen moeten worden. Een ding is zeker: we gaan er samen wat moois van maken. Heb je vragen met betrekking tot dit onderwerp, neem contact op met een van de bestuursleden.

Job Beelen

29-9-2013 @ 14:56:54 |Beste bestuursleden. Ik ben zeer benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen. Mijn interesse ligt namelijk niet in het draaien van bardiensten....

Job Beelen

29-9-2013 @ 14:57:15 |Schrijft de moeder van Job, Simone..