Hockey & Trainingen

Technische Staf en AED

Nieuws afbeelding 30-10-2013 Vanochtend hebben alle leden van onze Technische Staf een uitgebreide cursus Reanimatie en AED-gebruik gevolgd. Deze cursus wordt jaarlijks voor trainers en trainsters georganiseerd door onze Medische Commissie. Instructeur Mark Schelvis (verbonden aan het Spaarne Ziekenhuis Hoofddorp) confronteert alle deelnemers met de noodzaak om 'niet toe te kijken.... maar te handelen'. Het oefenen met de poppen, maar ook met de AED, geeft alle cursisten het vertrouwen, dat zij bij een calamiteit kunnen en willen ingrijpen. Alliance beschikt ook over een AED. De AED bevindt zich in ons clubhuis op de begane grond rechts naast de bar bij de kapstok.