Nieuwe sponsor ABCD-breedteteams

31-10-2013

Alliance heeft een nieuwe sponsor: Marie Stella Maris. Aanstaande zaterdag 2 november krijgen alle breedteteams in de A-, B-, C- en D-categorie een tas met Marie Stella Maris-bidons voor alle teamleden.

Onder het motto 'Drink water, give water' steunt dit nieuwe Nederlandse watermerk schoondrinkwaterprojecten: van elke verkochte liter water gaat 5 cent naar één van de projecten. Dus eigenlijk sponsor je zélf een schoondrinkwaterproject met elke slok Marie-Stella-Maris die je drinkt.

Zaterdag a.s. staan de tassen met bidons klaar bij de wedstrijdtafel. We nodigen van alle A-, B-, C- en D-breedteteams de begeleiders/coaches uit om de teamtas met bidons af te halen bij de 'brand ambassador'. Hij staat bij de wedstrijdtafel.
Als je meer wil weten over de schoondrinkwaterprojecten, surf dan naar www.marie-stella-maris.com.
David Reinders Folmer en Marije Vermeulen