De Alliance-bar terug in eigen beheer

7-11-2013

Gisteravond, woensdag 6 november hebben we afscheid genomen van Niels Lagas als exploitant en hem bedankt voor zijn inzet de afgelopen jaren.

Een lang gekoesterde wens is nu  in vervulling gegaan: we hebben de Alliance-bar in eigen beheer. Bestuurslid Faciliteiten Bernard Manshande neemt de leiding bij de opzet van onze eigen bar. Onder zijn aanvoering is vandaag de keuken opgeruimd en schoongemaakt, zijn er spullen aangekocht en geplaatst en zijn de voorraden zo goed mogelijk aangevuld.

Tijdens de winterstop zullen we onder andere werken aan de nieuwe opzet van de bar, de organisatie, de bezetting, het assortiment en ook aan het brengen van meer sfeer in het clubhuis. Inmiddels hebben veel enthousiaste leden zich gemeld om te helpen bij de nieuwe bar. We kunnen alle hulp goed gebruiken. Als je óók graag een bijdrage wil leveren, mail dat dan aan Bernard Manshande via [email protected]. In de komende weken zal er meer duidelijk worden over de aanpak en daarover zullen we de leden regelmatig informeren.

Intussen zetten we alle zeilen bij om teams, begeleiders, gasten en supporters zo goed mogelijk van dienst te zijn, zij het met een wat beperkter assortiment. We vragen jullie begrip voor zaken niet misschien nog niet helemaal vlekkeloos verlopen. Helaas hebben we nog geen pinautomaat (maar die zal spoedig volgen). Voorlopig kunnen we dus alleen maar contant geld aannemen.

Zondag a.s. spelen Dames 1 (12:45 uur) en Heren 1 (14:45 uur) thuis. Kom allemaal kijken en aanmoedigen! Het bestuur trakteert tussen de wedstrijden door op een hapje en een drankje om alvast een beetje te vieren dat we weer baas zijn in eigen huis. Na de winterstop hebben we alles op orde en zullen we de nieuwe bar feestelijk openen.

Hans Roerink

7-11-2013 @ 22:28:15 |Gefeliciteerd!