Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF)

Nieuws afbeelding 14-11-2013 Volgend bericht heeft de KNHB deze week aan alle verenigingen gestuurd en is ook tevens van belang voor alle coaches, aanvoerders, begeleiders, managers en vervangers. Lees 't daarom goed want Alliance heeft hier veel belang bij !

Afronden Digitaal Wedstrijdformulier

Het DWF dient op de wedstrijddag te worden afgerond.

We zien wekelijks dat veel digitale wedstrijdformulieren helaas niet tijdig worden afgerond. Hierdoor ontstaat veel onnodig extra werk voor wedstrijdsecretarissen van de clubs en de hockeybond. Uitslagen en standen worden hierdoor niet tijdig verwerkt in de Standenmotor.

In de praktijk bemerken we dat aan het eind van de dag een scheidsrechter pas accordeert, waardoor teams onnodig lang moeten wachten met afronden en het regelmatig net meer doen.

De hockeybond adviseert het DWF direct na de wedstrijd af te ronden in het bijzijn van beide aanvoerders/coaches en de scheidsrechters.

De hockeybond zal strenger controleren op het bijtijds invullen van het DWF. Er kunnen adminsitratieve boetes van maximaal € 75,00 worden opgelegd aan de vereniging/partij die het formulier te laat afrondt. In de praktijk zien wij, dat veel clubs boetes doorbelasten aan de betrokkene(n). U betaalt dus uiteindelijk de rekening!

Help de wedstrijdsecretaris van uw vereniging en de hockeybond door het DWF tijdig af te ronden!

Voor vragen over het DWF kunt u contact opnemen met de wedstrijdsecretaris van uw vereniging.