Materialen-cie krijgt Veer van Winnubst

Nieuws afbeelding 29-11-2013 Op de Algemene Leden Vergadering van MHC Alliance werd Bert Spoelder verrast als voorzitter van de Materialen-commissie met de Veer van Winnubst! De onderscheiding werd hem uitgereikt door voorzitter Marije Vermeulen en bestuurslid Faciliteiten Bernard Manshande. Beiden roemden de de tomeloze inzet van Bert, Rene Reijnen en Jaap Kleijn en alle oud-commissieleden. De Materiaal-commissie draagt dagelijks zorg voor alle hockeymaterialen en keepersmaterialen. Zonder deze spullen kan niemand ons geliefde spel spelen, memoreerde Marije. Bert dankte het bestuur nadrukkelijk namens zijn gehele commissie en droeg deze ook op aan zijn collega's en oud-commissieleden.

Guy Koentjes

29-11-2013 @ 18:06:08 |Gefeliciteerd en met name Bert! Kan mij niemand anders voorstellen, die dit meer zou verdienen! Nu dat je adel bent ... verplicht?? Dave

Hiske van Haften

30-11-2013 @ 11:10:35 |Bert, gefeliciteerd, heel erg verdiend. Jouw tijd en geduld in van onschatbare waarde voor de club. Hartelijke groet, Anke

Sophie van den Berg

30-11-2013 @ 11:37:11 |Leuk

Stefan van Goor

1-12-2013 @ 19:28:16 |Deze man en zijn team zijn toppers. Bert staat altijd klaar. Keepersmaterialen altijd op orde of ter plekke repareren. Hulde aan deze man en de hele Cie.