Alliance H1-Alphen H1: 1-2

1-12-2013
Na de wedstrijd tegen Bennebroek was het deze week tijd voor Alphen. Het gepikeerde Alphen was erop gebrand om van ons te winnen aangezien ze in de voorbereiding kansloos van de mat gingen toen we tegen ze speelden. Deze wedstrijd zou voor ons misschien nog wel belangrijker zijn dan de wedstrijd tegen Bennebroek, in ieder geval qua stand op de ranglijst.

We begonnen de eerste helft voortvarend. De thuisploeg opende de score al snel. Een pass van Hendrik zorgde ervoor dat Jochem de bal kon aannemen in de cirkel. Uit een bijna onmogelijke hoek wist Jochem de keeper in de korte hoek te verassen. 1-0. Helaas zwakten we na deze treffer wat af. Alphen scoorde twee keer voor de rust. Met een 1-2 achterstand gingen we aan de thee.

In de tweede helft hadden we het geluk niet aan onze zijde. We wisten het doel maar niet te vinden. De score bleef helaas 1-2.

Na deze blamage tegen Alphen moeten we het aankomende zondag opnemen tegen Woerden. Uit hebben we tegen deze ploeg gelijk gespeeld met 2-2.
Het belooft weer wat moois te worden.

Namens Alliance Heren 1,

Joris Zonjee